duminică, septembrie 28, 2008



mister I


stai! nu clipii...
acum mă uit în sensibilitatea glasului tău
încerc să descopăr lucruri care ieri…
mi-erau străine
şi nu le puteam înţelege
nici citii ... nici cânta... nici privii
stăruiesc că străinul din tine-mi dă târcoale
mă înspăimânţi şi am fiori
poate de tristeţe
poate de uimire
poate de plăcere

colind misterioasele tale gânduri şi rămân profund dezamăgită
iţi curge o lacrimă străvezie
iţi cugetă conştiinţa, nu ?
îmi dai de gândit... stai !
nu sunt o neroadă...
ştiu că e neprielnic pentru tine
dar lasă-mă să-ţi simt mustrarea minţii tale limpezită
de atrocităţile care-ţi provocau pelin


mister II

a meritat clipa de sinceritate, nu ?
acum mă ai în preajma ta şi văd că savurezi momentul
te-nchini în faţa mea şi-mi juri credinţă
"-jurăminte-le-s pentru cei slabi!"
îmi exprim gândul cu voce tare şi te jignesc
cu toate astea, te iau în braţe
şi nu-ţi dau voie să mai scoţi vreun cuvânt
un simplu " vreau să împărtăşesc totul cu tine" îţi scapă
şi văd un zâmbet prelins pe faţa ta...
ţi-am curăţat sufletul de enigma nevinovată a copilăriei tale, nu ?
iar acum gândeşti că mă iubeşti şi stai lipit de corpul meu
cu senzaţii de îndrăgostit la prima vedere
te simt aproape... tot mai aproape
gândesc şi-mi ispăşesc escapadele amoroase cu tine


mister III

uit că sunt ispita jocului tău nevrotic
îmi furi clipa de sinceritate şi slăbiciune
mi-am uitat rostul meu în jocul tău şi nu am realizat
potopul care se întindea alene pe gâtul meu...
am sesizat prea târziu picătura care a umplul paharul
încerc să scap din vârtejul patimei dar
parcă nu sunt împăcată cu gândul
şi totuşi... e bine lângă tine...
e atât de bine şi mă simt protejată
să-mi pese de minciunile de odinioră ?
îmi zic în gând "carpe diem" şi uit de escapadele tale copilăroase
un simplu "te iubesc" şi scap de misterul ce mă ţine departe de tine...

Niciun comentariu:

indragostiti de noi...

indragostiti de noi...