joi, septembrie 25, 2008

just feel it


în margine sunt strident rătăcit
cu forme de cusur implementate manual
în stropi de ploaie căzuţi demult
cu noaptea au murit
demult
sunt pierdut în verde ca într-un brad gol
putred în plină iarnă
just feel it
sunt minţit de propria-mi natură decedată
doar doctorii m-au ridicat treptat din genunchi
nu simt nimic bun
sub astra lunii într-un creion retezat
m-a nimicit căldura
just feel it
mi-e cald în noul halat aurit
într-un albastru aţipit ca în orbul ochilor
fiind legat
brunetul mi s-a dus fluierând în verde obscur
inelul l-a strivit în ritmul zilelor de foame eternă
m-am mâhnit teribil din spatele blocului
în ruptul capului n-am să mai fluier
suntem nepoţii comunismului
în spânzurătoarea timpului malefic
just feel it
am omorât în căldura verdelui putred
duhoarea ce a ramas în urmă.

Niciun comentariu:

indragostiti de noi...

indragostiti de noi...