duminică, ianuarie 23, 2011

Sunday.

OK... o noua zi, de duminica, deci ar trebui sa scriu despre cat de sfanta este aceasta zi, si evident, numai lucruri bune!

Insa nu voi face asta, din nou, trec printr-o stare de proasta calitate, negativa, in care adun numai mizerii, numai lucruri second-hand, numai lucruri purtate o singura data, dupa care le arunc... si nu in sensul bun, adica arunc tot ce vine spre mine, tot ce se apropie si ma atinge, tot ce simt ca imi provoaca acea repulsie infinita si o scarba de neinvidiat.

Am promis, si voi promite multe, dar am o certitudine ca tot ce zic va ramane intre noi, in semn de respect asupra faptului ca exist ca fiinta umana, asa cum fiecare om exista si are o menire in viata asta:). Doar ca cei mai multi oameni exista ca sa minta, minciuna fiind un pacat si ar trebui amintit nu doar in aceasta zi de duminica, ci in fiecare secunda, ca aceste fiinte mincinoase sa capete respect pentru adevar!

Off, nimic din ce as putea spune nu ar putea schimba aceasta defaimare a unor oameni, cel putin nu in acest moment al vietii. Indubitabil, am inceput apoteotic cu fraze lungi si descifrabile despre cat de buni ar trebui sa fim in unele zile, dar ce ar fi daca am fi buni nu doar duminica ci in fiecare zi?

Pentru cei ce ma cunosc, probabil ca isi vor spune ca tot ce am redactat li se va parea un subinteles asupra unei persoane, si poate asa si este, insa mai bine sa nu dau lamuriri. Deci nu as vrea sa apara comentarii asupra oamenilor ce m-au mintit, ma mint sau ma vor mintii !

E greu, am fost tradata prin multe feluri, pe la spate sau pe fata, dar niciodata nu m-am gandit ca as putea face ceva sa schimb acest dubios lucru. Nu m-am gandit ca poate eu sunt de vina pentru aceste malformatii majore ale oamenilor din jurul meu...

Cu ce am gresit ca sa primesc minciuni zi de zi, spuse in modul cel mai sincer ?!

Revin,

- Georgi

Niciun comentariu:

indragostiti de noi...

indragostiti de noi...