duminică, mai 17, 2009

Iasi - un oras schimbat



Am fost ieri in Iasi cu ocazia "Zilei Portilor Deschise" la Universitatea Al. I. Cuza. Nu am mai fost de multa vreme si sincer, nici nu mai stiam cum arata bine. Cert e ca s-au facut multe schimbari, dar oamenii au ramas la fel de caldurosi. Iasi ramane un oras "al studentilor" fara nici cea mai mica indoiala. Va invit sa vizitati orasul Iasi daca nu ati avut ocazia pana acum, pentru ca merita.


Pe langa ca am vizitat aproape toate magazinele din oras, (datorita Andreei -Doz-) am vizitat si Copoul si bineinteles renumitul Tei al lui Eminescu. Am fost si intr-un local foarte dragut numit CAZE. Nu am retinut adresa exacta dar daca sunteti prin Iasi si mai aveti ceva timp la dispozitie, puteti sa va interesati si sa parcurgeti cateva minute in compania foarte placuta a localului. Enjoy !



Iasi by Night

Niciun comentariu:

indragostiti de noi...

indragostiti de noi...